Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2010 11:04 - За черногледството и черната хроника.
Автор: paintedveil Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1358 Коментари: 3 Гласове:
4



                 Всяка сутрин когато седна на масата с поредната доза чаша сутрешно кафе, от екрана ме напада някаква караница. В седем и тридесет сутринта, недоспали водещи и гости се " джавкат" на сериозни теми , та чак очите им ще излязат от орбитите. Усещам как кафето ми става още по- горчиво и в устата и ушите ми се настанява неприятно усещане за безнадеждност. Имам чувството , че това се прави с цел да се скапе и без това трудния ми ден. Вместо усмихната водеща да ми разказва интересни истории или да приготвя нещо вкусно докато аз се опитвам да си подредя мислите в главата и да се настроя позитивно, ми се показват снимки на смачкани коли, нерегламентирани сметища, разбити пътища и пострадали хора. Но аз това и без това го виждам. Още от сутринта, докато отивам към работа. Не ме разбирайте погрешно. Аз не съм човек, който не се интересува от това, което става около него. Но имам чувството, че още с отваряне на очите си трябва да бъда убедена в каква кочина и апокалипсис живея. Сякаш не го виждам всеки ден. Явно позитивизма не е на дневен ред. По - се харчи конфликта и черногледството. Моя приятелка, която е живяла в чужбина сподели с мен преди време, че сутрешните предавания там винаги са ненатоварващи и вдъхващи спокойствие и ведро настроение. Ще кажете, че там хората по принцип нямат нашите проблеми. Но проблеми навсякъде има и ще има. Защо трябва да се живее с постоянната мисъл за лошото? И то още от ранни зори, та чак докато уморени заспим след тежък и труден ден в борбата за оцеляването си. 
Животът ни е такъв, какъвто сами си го направим. Явно ние обичаме да го виждаме черен. А какъвто го виждаме - такъв и ще бъде!
 Усмихвайте се защото има защо! :)


Тагове:   хроника,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Много си права :) Поради тазип...
24.10.2010 21:38
Много си права :)
Поради тазипростичка причина избягвам да гледам сутрешните блокове .
Аман от дивотии по никое време !
цитирай
2. paintedveil - :)
25.10.2010 20:38
karambol5 написа:
Много си права :)
Поради тазипростичка причина избягвам да гледам сутрешните блокове .
Аман от дивотии по никое време !


Мерси ти karambol5! Един човек да мисли като мен!
цитирай
3. zdravezateb - Усмихвайте се , дори и да няма защото !
04.11.2010 17:18
Хора като теб , се надявам да направят живота на децата ни по-добър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: paintedveil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37141
Постинги: 12
Коментари: 38
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930